GWARANCJA I REKLAMACJE:

Czy produkty oferowane przez firmę Invert posiadają gwarancję?
Tak. Firma Invert udziela na oferowane produkty 12- miesięcznej gwarancji na terytorium RP na podstawie dowodu zakupu tj. paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
Jak złożyć reklamację?

W celu złożenia reklamacji proszę pobrać i wypełnić druk reklamacyjny z sekcji „do pobrania”. Wypełniony druk wraz ze skanem lub zdjęciem dowodu zakupu proszę wysłać na adres mailowy: reklamacje@invert.com.pl. W ciągu 48 godzin (z wyłączeniem soboty, niedzieli i świąt) nastąpi kontakt ze strony firmy Invert, co do sposobu dostarczenia towaru do postępowania reklamacyjnego (punktu zakupu lub bezpośrednio do firmy invert.com.pl w formie przesyłki). 

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?

Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę Invert wynosi 14 dni kalendarzowych. W przypadku realizacji reklamacji drogą wysyłkową, termin ten rozpoczyna bieg w dniu odbioru przesyłki przez firmę Invert.

Jak dostarczyć produkt do reklamacji?

W pierwszej kolejności należy dokonać zgłoszenia reklamacyjnego mailem. Następnie zgodnie z dyspozycją otrzymaną z firmy Invert dostarczyć produkt do punktu zakupu (klient otrzyma wtedy w punkcie zakupu potwierdzenie przyjęcia produktu na druku reklamacyjnym, który wcześniej wysłał mailem) lub na własny koszt wysłać do firmy Invert (list polecony, paczka pocztowa, paczkomat Inpost, paczka w Ruchu). W przypadku reklamacji wysyłkowej, zwrot produktu reklamowanego do klienta następuje na koszt firmy Invert.

UWAGA! FIRMA INVERT NIE PRZYJMUJE PRZESYŁEK, KTÓRE WCZEŚNIEJ NIE ZOSTAŁY UZGODNIONE WEDŁUG PROCEDURY REKLAMACYJNEJ ANI POBRANIOWYCH.

ZAKUPY ONLINE:

Jak dokonać zakupów na invert.com.pl?

W zakupach na naszej stronie pośredniczy wielokanałowa platforma e-commerce 1koszyk.pl , która integruje płatności dotpay.pl oraz system dostaw Furgonetka.pl. Towar nalezy dodać do koszyka klikając ikonkę odpowiadająca kolorowi zamawianego wariantu.W koszyku istnieje możliwość usunięcia towaru lub zmienienia ilości sztuk.  Za dodane do koszyka towary należy dokonać płatności online.

Jaki jest czas wysyłki towaru?

Towar zostanie wysłany w czasie 24h od zaksięgowania wpłaty (z pominięciem sobót, niedziel i świąt ustawowo wolnych od pracy). W przypadku braku możliwości wysłania towaru w deklarowanym czasie, dział sprzedaży Invert.com.pl skontaktuje się z Państwem co do sposobu dalszego postępowania.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość  w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. W celu jego realizacji należy przesłać mailem wypełniony formularz (jak przyczynę należy podać zwrot towaru zakupionego online) na adres mailowy: reklamacje@invert.com.pl. Następnie odesłać na własny koszt towar na adres podany przez dział sprzedaży Invert.com.pl. Odsyłany towar nie może nosić śladów używania ani  zniszczeń . Zwrot zapłaconej wartości towaru (bez kosztów wysyłki) następuje w najszybszym możliwym teminie jednak nie dłuższym niż 7dni od otrzymania przez firmę Invert zwracanego towaru.